Wednesday, June 17, 2009

PASANGAN 87ers~~

wah2..!!!
entry cik ida kali ni ber'title' yg agak menarik..
hahaha.....
suprise....!!!!!

cik ida nak bg informasi jew..
da name pun cik ida ni minah kepoh kn?
ni yg cik ida dapt bukti...
yg mane xde bukti tu cik ida tak berani la nak kecoh2...

sebelum tu cik ida nk mintak maaf..
kepada sesiape yang terbabit dengan entry ni..
ampun beribu ampun cik ida mohon...
hehehehe~~~

mungkin time sekolah dulu cinta mereka blumberputik..
ataupun mereka pandai menyimpan rahsia..
kali ni mereka da tak selindung lg...




xeyein & cincau



bana & rasad

p/s:: cik ida doakan agar mereka bahagia...yg lain doakan la kebahagiaan mereka..mudah2 an ad la members 87ers ni yg bersatu...hehehe...aamin~~~~


17 comments:

  1. gosip la...haha..ak ni terjah taw...

    ReplyDelete
  2. asal aku ngn pasangn aku tkde pon????tk femes k aku ni??

    ReplyDelete
  3. haha..kelaka la korg nih..ramai g kan..letak la ;)

    ReplyDelete
  4. ni yg aku jumpe..
    korang mane2 taw n ad pic 2 email la ak...

    ReplyDelete
  5. korang..sape lg wei..gtau la..kalo cmni aku pon nk cri psangan ngn 87ers gak la..femes sket..hakhak..konfem pasni pasangan yg lom diterjah sgt berhati2..hhahaaha..toge,aku skong penerjahan ko..korang,sporting la k..swit ape..

    ReplyDelete
  6. orley..pasangn ngn aku jom...leh femes ngn dorank..haha

    ReplyDelete
  7. haha..aku nengok gambar xeyein n cincau ni asyik gelak je..
    cam masa zaman mude2 dlu..anyway..cngrate..gambar aku xde ke wei..hoho~
    alah olie..subuk je la ko ni nk berpasang2..yg kat jhr tu jga sudey ;p

    ReplyDelete
  8. anonymous ni sape ek..ala, misteri nye..cmne nk pasangan ngn aku ni..kuang3..payin, kasi line la kat cik olie nk femes..hukhuk..nnti kite swuh toge letak gamba payin ngn nan k..hikhik..

    ReplyDelete
  9. olie...ayin dgn????bg taw aku la k...bleh ak upload..kot ad gmbar lg bgus...

    ReplyDelete
  10. ayin ngn budak luar la toge..bukan 87ers..hehe..saje nk kne kan die..nk sgt femes sekaki kan..ayin,jgn mara..gurau je..

    ReplyDelete
  11. nasib baek frensterku letak gmba2 bujang XD

    ReplyDelete
  12. cheh...sporting la babe....jgn ar sorok2....hahaha....

    ReplyDelete
  13. muka xeyein ngn cincau dah lebih kurang dah hahah

    ReplyDelete
  14. ehem..ewah2..private ok..hehe

    ReplyDelete
  15. weh gambar aku pun letak la..ngn mr wong ke?..hahaha

    ReplyDelete
  16. ko ni bangang ar elin...

    ReplyDelete